FAQ Caffè Dono – Koffie, thee en meer…

Betaling
Hoe kan ik betalen?
In onze webshop kunt u eenvoudig en snel betalen. Het is mogelijk om de betaling te voldoen met iDEAL, Bancontact of een overschrijving
per bank. Na ontvangst van de betaling wordt de order verwerkt.

Wanneer wordt mijn order verzonden?
Binnen 48 uur wordt uw bestelling verwerkt. Bij eventuele afwijkingen zullen wij dit aan u melden. Let op: onze koffiebonen worden geleverd “zodra vers gebrand”. Hierdoor kan de levertijd wat langer zijn. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Doordat wij een eigen winkel hebben in het centrum van Roosendaal kunt u altijd gebruik maken van onze persoonlijke aandacht voor u. U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven of u uw producten wil laten bezorgen of afhalen in de winkel. Bij afhalen in de winkel kunt u meteen genieten van een lekker kopje koffie – thee en meer…

Verzending & Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €6,95.
Nederland: Bij een bestelling tussen €25 en €50 zijn de verzendkosten €3,50. 
Nederland: Bij een bestelling boven €50,- worden geen verzendkosten berekend.
Buitenland: verzendkosten €9,- indien zwaarder dan 5kg: conform portikosten.

Is het mogelijk om een product te retourneren?
Food: Voedingsmiddelen zijn uitgesloten van de zichttermijn. Ook niet geopende verpakkingen kunnen niet worden geretourneerd.  Wees dus zorgvuldig wat u kiest.
Non-food: Zie onze algemene voorwaarden en de overige FAQ’s.
Retourkosten zijn altijd voor rekening van de webwinkelklant.

Wat is het retouradres?
Uiteraard hopen wij dat u blij bent met uw product(en). Mocht u toch het product willen retourneren, conform de algemene voorwaarden, dan kan dit naar:
Caffè Dono – Koffie, thee en meer…
Raadhuisstraat 31
4701 PL Roosendaal
Retourkosten zijn altijd voor rekening van de webwinkelklant. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Neem contact met ons op via klantenservice@caffedono.nl of via ons telefoonnummer: 0165 554 453. U kunt het product na akkoord van ons retourneren en wij zorgen dat u zo spoedig mogelijk het juiste product ontvangt.

Ik heb een klacht, wat nu?
Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij staan u graag te woord hierover. U kunt uw klacht telefonisch melden via 0165 554 453 of schriftelijk door een mail te sturen naar klantenservice@caffedono.nl. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen door een passende oplossing te bieden.

Garantie
Heb ik garantie op de producten?
U heeft uiteraard fabrieksgarantie op al onze producten. De duur van deze garantie kan variëren. De aangeboden fabrieksgarantie sluit de wettelijke rechten niet uit, controleer daarom bij ontvangst uw bestelling op eventuele beschadigingen en juistheid van het product. Heeft u een beschadiging geconstateerd of heeft u een ander product ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via e-mail of telefoon: klantenservice@caffedono.nl of 0165-554453

Hoe werkt de garantieprocedure?
Mocht u een product ontvangen dat bij ontvangst defect blijkt te zijn of verkeerd is geleverd, dan kunt u het product, conform de algemene voorwaarden en na ons akkoord, binnen 5 werkdagen aan ons retourneren. Informeer ons altijd eerst via e-mail of telefoon voordat u iets retour zendt. Zonder het door ons opgegeven retournummer kunnen wij geen retourzending in behandeling nemen.

Wat als ik een probleem heb met mijn product na deze bovengenoemde 5 werkdagen?
U heeft twee opties:

1.       Neem contact op met de fabrikant
De snelste en meest directe manier om geholpen te worden is het probleem te melden bij de fabrikant. Vaak kunnen zij het probleem al telefonisch verhelpen, mocht dit niet mogelijk zijn, dan zal de fabrikant aangeven hoe u verder geholpen kunt worden.  
2.       Neem contact op met onze winkel
Neem contact op met één van onze medewerkers via telefoonnummer 0165-554453. Mochten wij u telefonisch niet verder kunnen helpen, dan zullen wij aangeven of u met het product kunt langskomen in onze winkel in Roosendaal. Samen kijken wij dan naar de beste oplossing. Indien het product toch onder garantie gerepareerd kan worden zullen wij de afhandeling met de fabrikant voor u verzorgen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Neem contact met ons op via klantenservice@caffedono.nl of via ons telefoonnummer: 0165 554 453. U kunt het product, na akkoord van ons, retourneren en wij zorgen dat u zo spoedig mogelijk het juiste product ontvangt.


Contact
Hoe kan ik jullie bereiken?

Caffè Dono – Koffie, thee en meer…
Raadhuisstraat 31

4701 PL  Roosendaal
Tel: 0165 554 453
Mail: klantenservice@caffedono.nl

Kan ik jullie online volgen?
Ja! Super leuk als je ons gaat volgen. Je kan ons volgen op Instagram (@caffedonoroosendaal) en via Facebook (@CaffeDono).